|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Ayanna

Posts: 934 Registratiedatum: 27-02-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Almere <3
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 7:52 pm | |
| Ik kan me voorstellen dat je moeder dat zegt :').
@Marjolein: oooooh je vergeet Chris steeds. Ö Mwahaha wat ik me net bedacht.. Jij hebt een Darren.. En een Chris.. Darren Chris >D. Jup, ik heb geen leven.. xD |
|
 | |
Darren

Posts: 1311 Registratiedatum: 06-07-11 Leeftijd: 19 Woonplaats: Waalwijk
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 8:01 pm | |
| | Ayanna schreef: | Ik kan me voorstellen dat je moeder dat zegt :').
@Marjolein: oooooh je vergeet Chris steeds. Ö Mwahaha wat ik me net bedacht.. Jij hebt een Darren.. En een Chris.. Darren Chris >D. Jup, ik heb geen leven.. xD |
HAHAHAHAHAHAHA XD Indeed, niet eens aan gedacht. En ik ben hem niet vergeten want nu heb ik als eerst met hem gepost >D
Even een algemeen vraagje.. Kan/Mag een Duits meisje hier aanmelden? Dan post ze wel in het engels en zo?  |
|
 | |
Esther

Posts: 1049 Registratiedatum: 09-01-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: You wanna know, do ya!
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell Partner: There's a hole in the world like a great black pit. And it's filled with people who are filled with shit. And the vermin of the world inhabit it. But not for long... Vereniging: Die Hard!
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 8:16 pm | |
| En ze kan wel NL lezen? XD |
|
 | |
Darren

Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 8:27 pm | |
| Haha ze kan het wel maar, niet alles snapt ze net als wij duits lezen. Maar dan zou ze dus praten en posten in het engels XD |
|
 | |
Sid

Profiel Naam: Sidney Luez Partner: My love doesn't need to be understood, but it will always reach out to you, Darren. Vereniging:
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 8:43 pm | |
| BANANASPLIT IS ER VOOR 8D
|
|
 | |
Oliver

Posts: 283 Registratiedatum: 11-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere over the rainbow *sings*
Profiel Naam: Oliver Scott Sykes Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 9:00 pm | |
| IK MOET POSTEN , MAAR BEN BIJ BEZOEK, NEE D; |
|
 | |
Darren

| Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 9:07 pm | |
| Ik moet nog bij 3 topic's!
Charlene Ayanna Nick
Doe ik morgen wel. Nu opwarmen in bad |
|
 | |
Ayanna

Posts: 934 Registratiedatum: 27-02-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Almere <3
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 9:08 pm | |
| Ik ga nu douchen en dan posten bij Chris. >D En hopelijk ook bij Wyatt, maar dat hangt er vanaf hoe moe ik straks ben :') |
|
 | |
Darren

| Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 9:09 pm | |
| | Ayanna schreef: | | Ik ga nu douchen en dan posten bij Chris. >D En hopelijk ook bij Wyatt, maar dat hangt er vanaf hoe moe ik straks ben :') |
Ik begin echt in Chris te komen zegmaar. Hij rpg't fijn  |
|
 | |
Oliver

Posts: 283 Registratiedatum: 11-01-12 Leeftijd: 15 Woonplaats: Somewhere over the rainbow *sings*
Profiel Naam: Oliver Scott Sykes Partner: No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reasons why. I stare at broken clocks, the hands don't turn anymore Vereniging: I'm the option you shouldn't have chosen.
 | Onderwerp: Re: Babbelbox zo feb 05, 2012 9:10 pm | |
| Ik wil een Rafelle post ;(
Ik denk niet dat ik kan posten als ik thuis ben, balen. Word morgen pas, en moet 3 topics doen. |
|
 | |
Darren

| Onderwerp: Re: Babbelbox ma feb 06, 2012 9:26 am | |
| |
|
 | |
Charlene Prom Queen 2011

Posts: 942 Registratiedatum: 07-05-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: I'm as free as my hair ♪
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: Babbelbox ma feb 06, 2012 12:31 pm | |
| Soow, bij Ayanna gepost en zo meteen bij Lyron! Eerst ff boodschappen doen, tosti maken met warme ovenbroodjes en die speciale gesmolten kaas en ham.. aah.. ik smelt nu al! «3
En omfg, ik grmbl hem hier, omdat dat weekendje naar Epica & Within Temptation in Tilburg op 16/17 maart allebei de concerten bijna uitverkocht zijn, en ik heb nog steeds NIEMAND om mee te gaan. Ja, heel, heeeel, misschien Sisi, maar die komt eerst hierheen in de voorjaarsvakantie en tegen die tijd kan het maybe al uitverkocht zijn.. Grmbl. Als we er dit jaar écht aan gaan en ik dus deze concerten mis (de enigste keren dat ze in NL zijn) dan heb ik dat dus verspild.. Hmpf. xd
Genoeg zeikbericht: ik word gewoon blij van dit! =D
|
|
 | |
Darren

| Onderwerp: Re: Babbelbox ma feb 06, 2012 2:06 pm | |
| Damn ik heb 3 tussenuren + pauze.. |
|
 | |
Esther

Posts: 1049 Registratiedatum: 09-01-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: You wanna know, do ya!
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell Partner: There's a hole in the world like a great black pit. And it's filled with people who are filled with shit. And the vermin of the world inhabit it. But not for long... Vereniging: Die Hard!
 | Onderwerp: Re: Babbelbox ma feb 06, 2012 2:31 pm | |
| Kan je mooi ff met Kenley bij Charlene posten! >D
[EDIT] AHAHAHAAHAHAHAHAHAHA, IK WIL EEN BULLSHIT TERRIËR!! XDXDXD |
|
 | |
Darren

| Onderwerp: Re: Babbelbox ma feb 06, 2012 2:37 pm | |
| | Esther schreef: | Kan je mooi ff met Kenley bij Charlene posten! >D
[EDIT] AHAHAHAAHAHAHAHAHAHA, IK WIL EEN BULLSHIT TERRIËR!! XDXDXD |
Ga ik ook doen! Al bij Nick en Sid gepost. |
|
 | |
|