|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lyron Moderator & Prom King 2010

Posts: 1556 Registratiedatum: 10-10-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Het leukste stukje nederland 8)
Profiel Naam: Lyron Bellucci Partner: x. Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: L8 Nites wo mei 18, 2011 6:46 pm | |
|
Over L8 Nites L8 Nites staat voor klasse. De feesten die met regelmaat worden gegeven zijn welbekend bij iedere scholier, en trekken veel mensen. De groep is hecht en is een echte vriendengroep, iedereen schiet goed met elkaar op en niemand word linksgelaten. Hoe kom je in L8 Nites? Geen enkele onbekende word toegelaten. Je moet Lyron of een van de leden persoonlijk kennen en een goede indruk bij deze achtergelaten hebben. Vriendengroep Voordat Lyron naar Amerika verhuiste heeft hij in Italië gewoond. Tijdens een geweldige zomer heeft hij daar mensen leren kennen, en samen met een paar van hen is hij op het idee gekomen om een studentenvereniging op te richten. Lyron heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt en heeft de vereniging aangevraagd. Ontgroeningen Ieder nieuw lid (een "groentje") is verplicht om een thema-feest te organiseren. De opkomst hoeft niet al te groot te zijn, maar wij willen graag zien dat je een creatief en origineel thema kan bedenken. Het is toegestaan om het feest met een ander "groentje" te organiseren. Famous en Die hard? Natuurlijk kunnen wij de andere twee studentenverenigingen niet vergeten. Ieder lid van Famous is welkom op de L8-Nites feesten, en Die Hard word gemeden omdat ze bekend staan als herrieschoppers.
| _________________ Sometimes you wonder why people even bother asking you if your siblings are hot. I mean, they're related to you. Of course they're fucking sexy
Laatst aangepast door Lyron op za mei 21, 2011 8:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
 | |

Posts: 1556 Registratiedatum: 10-10-10 Leeftijd: 17 Woonplaats: Het leukste stukje nederland 8)
 | Onderwerp: Re: L8 Nites wo mei 18, 2011 6:48 pm | |
| Genodigden-lijst
Voor ieder feest, en daarbij ook de ontgroeningen, zal een lijst worden gemaakt met daarop de mensen die uitgenodigd zijn. Sta je niet op de lijst? Dan kom je er niet in. In dit bericht zal telkens een genodigden-lijst verschijnen als er een nieuw feest is! Hou het dus goed in de gaten.. _________________ Sometimes you wonder why people even bother asking you if your siblings are hot. I mean, they're related to you. Of course they're fucking sexy
Laatst aangepast door Lyron op zo jul 03, 2011 9:16 pm; in totaal 6 keer bewerkt |
|
 | |

| Onderwerp: Re: L8 Nites wo mei 18, 2011 6:49 pm | |
| _________________ Sometimes you wonder why people even bother asking you if your siblings are hot. I mean, they're related to you. Of course they're fucking sexy
Laatst aangepast door Lyron op zo jul 03, 2011 9:22 pm; in totaal 4 keer bewerkt |
|
 | |
Jacky

Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
 | Onderwerp: Re: L8 Nites za mei 21, 2011 10:29 pm | |
| Vandaag zou toch dat feest zijn |
|
 | |

| Onderwerp: Re: L8 Nites za mei 21, 2011 10:54 pm | |
| |
|
 | |

| Onderwerp: Re: L8 Nites zo jul 03, 2011 2:17 pm | |
| Ik wil even mededelen dat ik Ayse en Stephanie nu actief genoeg vind en dat ze aardig wat vrienden hebben binnen L8 Nites! (volgensmij is er niemand waar ze niet bevriend mee zijn xd..) Dus dat is reden genoeg voor mij om ze toe te laten tot de vereniging! Gefeliciteerd Ayse en Stephanie  Als ik op mijn computer zit zal ik jullie tussen de leden zetten. En ik zal ook even de avatars van Ty en Charlene veranderen xd.. _________________ Sometimes you wonder why people even bother asking you if your siblings are hot. I mean, they're related to you. Of course they're fucking sexy
|
|
 | |
Stephanie

Profiel Naam: Stephanie Smith Partner: Pick me, choose me, love me. Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: L8 Nites zo jul 03, 2011 2:28 pm | |
| Yay bedankt  Esmmmm. jij ook gefeliciteerd :3 |
|
 | |
Alice Superlid

Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Joël, to the world you may be one person, but to me you're the world. Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: L8 Nites zo jul 03, 2011 2:54 pm | |
| Gefeliciteerd!  |
|
 | |
Ayse

Posts: 1347 Registratiedatum: 07-01-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Almere
Profiel Naam: Ayse Sulliver Partner: Wyatt Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: L8 Nites zo jul 03, 2011 7:42 pm | |
| Yeaaaaah & congrats Kameeel. =D |
|
 | |
Darren

Posts: 1311 Registratiedatum: 06-07-11 Leeftijd: 19 Woonplaats: Waalwijk
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
 | Onderwerp: Re: L8 Nites wo jul 06, 2011 11:27 pm | |
| Hmm Misschien komt Darren hier bij :3 ^^ Ga er nog even over denken >D |
|
 | |
Dewin

Profiel Naam: Dewin Dan Humphery Partner: Vereniging:
 | Onderwerp: Re: L8 Nites do jul 07, 2011 7:45 am | |
| Ik wil er ook bij.
Denk ik. |
|
 | |
Charlene Prom Queen 2011

Posts: 942 Registratiedatum: 07-05-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: I'm as free as my hair ♪
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: L8 Nites do jul 07, 2011 1:08 pm | |
| Huh.. jullie zijn toegelaten zonder dat ik er ook maar iets van wist, naja tis me gewoon voorbij gegaan denk ik  XD Omg, nouja.. hier komt dan mijn ultralate reactie: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD GIIIIIRLSSSS! <3<33 |
|
 | |

| Onderwerp: Re: L8 Nites do jul 07, 2011 4:52 pm | |
| Het zou awesome zijn als jullie ook bij L8 Nites kwamen, het jongens/meiden aantal is namelijk nogal ongelijk xd.. Maar eerst wel even kijken of jullie karakter goed matched! Natuurlijk zijn er veel verschillende karakters, maar verlegen mensen heb ik er liever niet tussen xd.
@ Charlene: Ik vond dat het niet nodig was om te overleggen, eigenlijk. Want voor mij was het duidelijk & ik dacht dat iedereen het er mee eens was (: _________________ Sometimes you wonder why people even bother asking you if your siblings are hot. I mean, they're related to you. Of course they're fucking sexy
|
|
 | |
Regina

Posts: 784 Registratiedatum: 27-12-10 Leeftijd: 14 Woonplaats: Leidschendam
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
 | Onderwerp: Re: L8 Nites do jul 07, 2011 6:09 pm | |
| Ik weet niet of jullie Regina in L8 Nights zullen accepteren..  Maar het lijkt me ook leuk om met Regina hierbij te gaan als het mag ^^ |
|
 | |
Ayse

Posts: 1347 Registratiedatum: 07-01-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Almere
Profiel Naam: Ayse Sulliver Partner: Wyatt Vereniging: L8 Nites
 | Onderwerp: Re: L8 Nites do jul 07, 2011 6:15 pm | |
| Hahah, nou ik kan mij nog een topic herinneren van toen ik me net had aangemeld op MH dat Ayse en Regina elkaar nou niet bepaald mochten. (a) Whaha, die met Chase en Esther.  |
|
 | |
|